Auto Dialer, adından da anlaşılacağı üzere otomatik arama yapan bir uygulamadır.

Predictive Dialer, nedir?

 

Önceden belirlenen numaraların aranması ve daha sonra çağrının müşteri temsilcisine otomatik olarak bağlanması için kullanılan bir programdır.

 

Auto dialer ve predictive dialer (otomatik sesli arama) 

Telefonla satışta kullanılan vazgeçilmez programlardır. Telemarketing, telesatış, çağrı merkezi vb. alanlarda kullanıma uygun, seçim öncesinde seçim sloganlarının bildiriminde ve anketlerde kullanılmaktadır.

 

Otomatik Arama Sistemi (Auto dialer ve Predictive Dialer) Özellikleri


Predictive (öngörülü) Çalışma:

Sistem, öngörülü mantıkla çalışıyor olmasından dolayı gereğinden fazla veya az çağrı başlatmaz, ihtiyacınız kadar çağrı başlatır. Müşteri temsilcilerinin daha verimli iş yapmasına olanak tanır

Web Panel Erişimi:

Sisteme erişebileceğiniz Perito CRM programı mevcuttur. Perito Crm yazılımıyla otomatik arama projesi oluşturabilir, aranacak numaraları yükleyebilir, çağrı ve performans raporlarını görüntüleyebilirsiniz.

Perito Crm Çağrı Bilgileri:
Aranmış ve temsilciye bağlanmış çağrının bilgileri, sisteme yüklendiği haliyle Perito Agent CRM konsolunda görüntülenir.

Perito CRM raporlama:

Görüşme esnasında müşteri tarafından alınan bilgiler müşteri temsilcisi tarafından Perito CRM girilebilir. Girilen bilgiler çağrı bittiği andan itibaren müşteri temsilcisi, yöneticiler ve istenirse bayi ağları tarafından görüntülenebilir. 

Çağrı Zamanlama (Randevu):

Yapılan görüşme temsilci tarafından ileri bir tarihe zamanlanabilir. Otomatik arama sistemi zamanlanan çağrıyı, zamanlandığı tarih ve saatler arasında arayarak zamanlayan temsilciye aktarır.

Mola Alma:
müşteri temsilcileri molaya çıkmak istediğinde, diledikleri zaman perito crm üzerinden mola seçeneğini işaretleyerek molaya çıkabilir. Perito CRM yazılımı ile müşteri temsilcilerinin molaları, üretim verimlilikleri, çağrı esnasında ne kadar süre harcadıkları, görüşme süreleri raporlanmaktadır.

Raporlama Sistemi
Çağrılara ait tüm veriler ve tutulan ses kayıtlarına Perito CRM programı ile takip edebilir. Gün sonunda müşteri temsilcinizin ne kadar verimli olduğunu otomatik olarak raporlayabilirsiniz. Sistemde tutulan ses kayıtlarını dinleyebilir, bilgisayarınıza indirebilirsiniz.

Tuşlama raporları
Sesli mesajı dinleyenlerin tuşlamaları sistem tarafından raporlanmaktadır. Bu raporlara web ara yüzünden ulaşabilir, ürününüzle ilgilenenleri görüntüleyebilirsiniz. Erişilen numaralara geri dönüş yapabilirsiniz.

Otomatik Arama – Sesli Yanıt (IVR) Sistemi

Otomatik Arama Sesli IVR Sistemi, ürününüz için özel olarak kaydedilmiş sesli mesajınızı, sisteme yüklediğiniz telefon numaralarını otomatik arayarak dinleten sistemdir. Sesli mesajı dinleyenler için bir kaç farklı senaryo uygulanabilir.


  1. Sesli mesajı dinleyenlere tuşlama yaptırarak temsilcilere aktarma
    2. Sesli mesajı dinleyenlerden ilgilenenlerin temsilcilere direkt olarak aktarılması
    3. Sesli mesajı dinleyenlere tuşlama yaptırılarak raporlanması

1) Sesli mesajı dinleyenlere tuşlama yaptırılarak temsilcilere aktarma: Bu uygulamada sesli mesaj dinletilerek tuşlama yaptırılır. Örneğin; ilgilenenlerin 1’i ilgilenmeyenlerin 2’yi tuşlaması istenir. 1’i tuşlayanlar müşteri temsilcilerine aktarılarak görüşmeleri sağlanır.

2) Sesli mesajı dinleyenlerden ilgilenenlerin temsilcilere direkt olarak aktarılması: Bu uygulamada sesli mesajı dinleyenler arasından ürününüzle ilgilenenler direkt olarak müşteri temsilcisine bağlanır.

3) Sesli mesajı dinleyenlere tuşlama yaptırılarak raporlanması: Bu uygulamada sistemde müşteri temsilcisi olması zorunluluğu yoktur. Sesli mesaj dinletilerek tuşlama yaptırılır. Tuşlayanların yaptıkları tuşlama tarafınızdan raporlanabilir. Böylelikle ilgilenen ve ilgilenmeyen müşterilerinizi raporlayabilir, daha sonra ilgilenenlere geri dönüş yapabilirsiniz. Ayrıca bu yöntem anket çalışmalarında da uygulanmaktadır.

Otomatik Arama Sesli Yanıt (IVR) Sisteminin Avantajları


- Hedeflenen kitleye hızlı bir şekilde ulaşarak zamandan tasarruf etmenizi sağlar. Ürününüzle ilgilenen potansiyel müşterilerinizle görüşerek, ilgilenmeyenlerle vakit kaybetmemiş olursunuz.
- Sadece ürününüzle ilgilenen potansiyel müşterilerinize ulaşacağınız için daha az personelle daha fazla görüşme yapabilirsiniz. Böylelikle personel maliyetlerinizi azaltabilir, satışlarınızı arttırabilirsiniz.

Otomatik Arama Sesli Mesaj Sistemi


Otomatik Arama Sesli Mesaj Sistemi, özel olarak kaydedilmiş ses kaydını, istenilen numaraları otomatik arayarak dinleten sistemdir. Belirlenen tarih ve saatler arasında sisteme yüklenmiş olan telefon numaraları otomatik olarak aranarak sesli mesaj dinletildikten sonra arama sonlanır.

Otomatik Arama Sesli Mesaj Uygulama Alanları


- Reklam çalışmaları
- Sesli duyurular
- Otomatik hatırlatma mesajları


Otomatik Arama Sesli Mesaj Sistemi Özellikleri


- Arama yapmak için personel, yazılım ve donanım bulundurmanıza gerek yoktur.
- Sisteme erişebileceğiniz web paneli mevcuttur. Web panelinizden sesli mesaj projesi oluşturabilir, aranacak numaraları yükleyebilir ve arama raporlarını görüntüleyebilirsiniz.
- Birden fazla sesli mesaj projesi oluşturabilir, farklı sesli mesajlarınızı, farklı projeler ile farklı numaralara belirlediğiniz tarih ve saatler arasında dinletebilirsiniz.
- Arama raporlarında sesli mesajınızı hangi numaraların dinlediğini, hangi numaraların cevap vermediğini takip edebilirsiniz.