Gelişmiş IVR ve ACD Yazılımı ile Kendi Inbound Çağrı Merkezinize Sahip Olun


Perito Inbound Çağrı Merkezi CRM uygulaması, çağrı merkezi işlemlerinizi etkin bir şekilde gerçekleştirmeniz için gereken tüm ACD ve IVR özelliklerini kapsamaktadır. Buna, geleneksel çağrı merkezi altyapısından beklediğiniz tüm gelişmiş özellikler de dahildir: Beceri-esaslı arama yönlendirme, sesli yanıt sistemi, CRM entegrasyonları, ve daha fazlası Mevcuttur.

Inbound çağrı merkezi yazılımımız sayesinde, düşük maliyetlerle call center teknolojisinden beklentilerinizin tamamını karşılayabilirsiniz. Perito Inbound Call Center, size şu konularda olanak sağlar:

• Arayan müşteriyi doğru Agent'a bağlama
• Müşteri Memnuniyeti ve Sadakatini Arttırma
• Diğer iş uygulamalarınızla entegrasyon kolaylığı
• Kusursuz Bir Deneyim
• Müşterilerinizi Gelişmiş İvr Uygulamaları ile Karşılama
• Agentlarınızın Hizmet kalitesini ve verimliliğini arttırma
• Zaman Yönetimi
• Perito CRM ile Operasyon Takibi ve Kontrolü