Telefon santralı: Büyük kuruluşlarda, şehir telefon şebekesiyle çeşitli aboneler arasında, abonelerin kendi aralarında ve kurum içi konuşmalarında bağlantıları kurmaya yarayan cihazlardır.

TELEFON SANTRALİ

Telefon santrali büyük işletme veya halka yönelik telefon şebekelerinin anahtarlama işlevini üstlenir. Günümüz santralleri elektronik olarak, eski tip santraller ise operatörler vasıtasıyla, abonelerin hatlarını yapılan aramalara göre yönlendirir. Bu yönlendirme işlemi, santralin teknolojisine göre, sanal elektronik devreler ya da fiziksel kablolama ile yapılır. Santraller, telefon şebekelerinin merkezlerinde (işletmelerin merkez ofislerinde) bina içinde barındırılır.

IP SANTRAL

IP santral sistemleri telefon hizmetlerinin tamamının yazılım desteği ile network üzerinden yaptırılmasıdır. Bu sebeple IP Santral sistemleri bilindik Analog Santrallere göre çok daha yetenekli ve ölçeklendirilebilirdir. IP Santral sistemlerinde kullanıcının yaptığı tüm istekler IP ( INTERNET PROTOCOL) numarası sayesinde santrale zamanında ve eksiksiz olarak iletilir. Bu istekleri IP Santral Yazılımı alır değerlendirir ve önceden planlanmış olan süreç işletilir.

Perito IP SANTRAL SİSTEMLERİ

Bu süreçler farklı senaryolarla desteklenir ve ortaya size özel bir telefon santrali çıkar. Biz Perito olarak size bu süreçleri planlıyor ve sizin için en uygun yapılandırmalarla şirketinize bir iletişim platformu sunuyoruz.

İnternet çağında geleneksel santrallerin yerini alan yeni nesil bir IP PBX Telefon Santralidir.

Perito IP Santrali Özellikleri

1. Arayan Numarayı Gösterme (Operatör konsol ve tüm dâhililer arayan numarayı görebilir)
2. Otomatik Çağrı Dağıtıcı (ACD) (Arayan numarayı tanır ve ilgili dâhiliye otomatik yönlendirir)
3. Çağrı Yönlendirme (Dâhililer gelen çağrılarını farklı bir dâhiliye ya da cep telefonlarına yönlendirebilir)
4. Çağrı Transfer (Çağrılar uzak ya da yakın tüm dâhilîlere aktarma yapabilir)
5. Çağrı Bloklama (Rahatsız edilmek istemeyen dâhililer gelen çağrıları engelleyebilir.
6. Dâhili Grup Yönetimi (Dâhililer gruplanır ve gruplar arası çağrılar çekilebilir)
7. Çağrı Bekletme (Dâhilinizin meşgul çalmasını önleyebilir)
8. Bekleme Müziği Yönetimi (Mp3 formatında dahi bekleme müziği sisteme eklenebilir)
9. Sesli mesaj postası, telesekreter (Tüm dâhililerin kullanımına açık sesli mesaj sistemi kullanılabilir)
10. Özel ve Genel Arama Planı (LCR) (Çevirdiğiniz numarayı algılar ve uygun tarifeli hatta otomatik yönlendirir)
11. Cevaplanmamış çağrı transferi (Cevapsız çağrılar otomatik olarak transfer edilebilir)
12. Meşgul çağrı transferi (Meşgul çağrılar otomatik olarak transfer edilebilir)
13. Yer bağımsız dâhili abone (Uzak mesafe deki Şubelerinize dâhili hat koyabilir ve hiçbir ücret ödemeden görüşme yapabilirsiniz)
14. Robot Operatör (IVR) (Çağrıları uzak noktalara otomatik yönlendirebilirsiniz. “Ör. İstanbul ofis için 2 ‘ye Ankara ofis için 3 ‘e Muhasebe için 4 ‘e basınız”)
15. Hazır VoIP Altyapısı (Voip hesaplarını kullanarak yurtiçi ile ücretsiz, yurtdışı ile %60 daha ucuz konuşabilirsiniz)
16. Konferans Odası (Personellerinizle Uzak ofisleriniz ya da şirket içinde toplantılar yapabilir ve toplantıyı sesli kaydedebilirsiniz)
17. Görüşme Sesi Kaydetme (Harici ya da dâhili tüm görüşmelerin ses kaydını tutar)
18. Raporlama (Raporları, sesli mesajları, görüşme kayıtlarını görebilir ve dinleyebilir)
19. Meşguliyet Panosu (Online operatör izleme ekranı)
20. Telefon Defteri (Santralin telefon defteri sayesinde kayıtlı numaraları çevirmeden arama yapabilirsiniz)
21. Ajanda ve Olay Yönetimi (Ajandaya girdiğiniz notları ilgili dâhiliye belirttiğiniz tarih ve saatte sesli olarak iletir)
22. UMTH Operatör Bağlantısı (Türk Telekom ve benzeri hizmet veren tüm Operatörleri destekler)
23. Hızlı Numara Tanımları (IP Telefonlar sayesinde tek tuşla aramalar yapabilirsiniz)
24. Her Zaman Beni Bul (“Şuanda yerinde yok cep telefonundan ulaşmak için 1 ‘e basınız” mesajı çıkar ve otomatik yönlendirir)
25. Yedekleme ve Geri Yükleme (Santral üzerinde yaptığınız tüm ayarları yedekleyebilir ve tekrar geri yükleyebilirsiniz)
26. Perito Mail Server (E-Posta sayesinde yazışmalarınız güvenli bir şekilde personellerinize ulaşır)
27. WEB Tabanlı Yönetim ve Kullanıcı Ekranları (Tüm dâhililer için gerekli yetkilendirmeler yapılabilir)

Perito IP Santralleri sayesinde şirketinizin tüm iletişim ihtiyaçlarını karşıladığınız gibi aynı zaman da şirketinizde yeni nesil çağrı merkezi çözümleri için altyapı oluşturmuş oluyorsunuz.