Perito Multi Tenant

ÇÖZÜMLER

Perito Multitenant PBX

Asterisk mimarisi üzerine kurulu PHP ve MYSQL omurgası üzerine kurulu, yüksek kullanılabilirliğe sahip bir veya birden fazla asterisk ile çalışan çoklu kiracılı pbx çözümüdür. Arayüz kullanımı oldukça basit ve akıcı türkçeye sahip olmakla birlikte bir çok yabancı dil desteği bulunmaktadır. Bünyesinde Çağrı Kampanyası, Gelen ve Giden FAX hizmeti, Mail to FAX, FAX to Mail gibi hizmetleri barındırmaktadır.

 

Perito Multitenant PBX sayesinde birden fazla müşteriye kendi ortamlarını hazırlayarak hizmet verebilir, omurga noktasında bu çözümü tek omurga ile sağlayıp yönetebilirsiniz. Geliştirme sonucuyla alınan güncelleştirme ve yenilikler eş zamanlı olarak tüm kullanıcıların platformlarında açılır. Olası sistem hataları tüm müşterilerde toplu olarak düzenlenir.

 

Perito Multitenant PBX çözümü daha az sistem kaynağı kullanarak daha fazla müşteriye doğru ritimle hizmet vermenizi sağlayarak, vermiş olduğunuz hizmetin kalitesini standart bir çizgide tutar.

 

Gerçek Zamanlı PBX Deneyimi

Perito Multitenant PBX çözümü ile kullanıcı paneli üzerinden yapacağınız her işlem gerçek zamanlı olarak sistemde aktif olur. Bu sayede sunucuzu yeniden başlatmanıza ya da servislerin akışın değiştirmenize gerek duymaz.

 

Platform Esnekliği

Perito Multitenant PBX çözümü sistem bilşenlerini tek platformda çalıştırmakla birlikte, bilşenlerin farklı sunucularda çalışmasına olanak vermektedir. Sistem üzerinde bulunan Ses Motoru, Veritabanı Sunucu, Arayüz Servisi ve Ses Dosya Kayıt Kaynağı gibi servisleri bağımsız sunuculara dağıtarak sistem yükünü hafifletebilir, işlenebilir çağrı adedinizi yükseltebilirsiniz. Aynı zamanda Ses Motoru sayısını yükselterek eş zamanlı çağrı adedini standartların üzerine çıkartabilirsiniz.

 

Özelliklerimiz

 

Duyarlılık

Jquery ve Bootstrap arayüzü sayesinde şık ve tarayıcı duyarlılığına sahiptir.

Esnek Koşullar

Zaman senaryoları ya da durum senaryoları gibi akışlar esnekliğe sahiptir. Takvim, Haftalık Zaman, Arayan Kimliği ya da Dahili Durumuna göre senaryolar yaratabilirsiniz.

IVR

Sesli yanıt sistemi ile tuşlamaları ilgili departmanlara yönlendirebilir, sesli yanıt sisteminde doğrudan dahili arayabilir ve sisteminiz için oluşturduğunuz özel kodları kullabilirsiniz.

Medya Dosyaları / TTS

Sistem üzerinde kullanmak istediğiniz IVR ve Bekleme Müziği gibi tonları yükleyebilirsiniz. Google TTS motoru sayesinde sistem üzerinde ses dosyalarınızı oluşturabilirsiniz.

Kuyruklama

Gelen çağrılarınızı bir kuyruk üzerinde kuyruklayabilir, kuyruktan taşan çağrılarınızı farklı senaryolara aktarabilir ve kuyrukta yarıda kalmış çağrılara Callback işlemi gerçekleştirebilirsiniz.

Mail / FAX / Mail

Fax alıp gönderebilirisiniz. Gelen faxlarını maillerinize yönlendirebilir, sistem üzerine tanımladığınız mail adresiniz üzerinden fax gönderebilirsiniz.

Kullanıcı Yetkileri

Sistem üzerinde kullanıcı tiplerini belirleyebilir, kullanıcılarınızın hangi işlemleri yapacağını ve seviyeye sahip olacaklarına karar verebilirsiniz.

Wallboard

Çağrı merkezi ve kontak merkezi çözümlerine destek sağlamak amacıyla, kuyrukta bekleyen sayı süre ve yarıda kalmış gibi detayları harici bir ekranda görüntüleyebilir ve efektif olarak izlenebilir hale getirebilirsiniz.

Antifraud

Sisteminize gelebilecek saldırılara karşı GeoIP Coğrafi IP Çözümü ve Fail2ban çözümleri ile izinsiz erişim ve illegal aktivitelere karşı önlemlerinizi alabilirsiniz.

Çağrı Güvenliği

IP ses teknolojileri yüksek güvenlik çağrı taşıma teknolojileri olan SRTP / TLS çözümlerini ile müşterilerinizin çağrı güvenliğini sağlayabilir man in the middle güvenlik zafiyetinin önüne geçebilirsiniz.

Video Görüşme

Video Phone, Video Softphone ve Video Codec destekleyen cihazlarınız ile görüntülü görüşme sağlayabilirsiniz.

Bağlar

Aynı firmalara ait farklı santralleri birbirine bağlayabilir, önekler ile santraller arası görüşme yapılmasını sağlayabilirsiniz.

Yönlendirmeler

Gelen çağrılarınızı senaryo akışına yada mevcut şartlara göre farklı dahili ya da akışlara yönlendirebilir, cevap vermeyen dahililerinizi mobil telefonlarınızda sonlandırabilirsiniz.

Mobilite

Duyarlı tasarımı sayesinde santralinizi farklı çözünürlükte bilgisayar, tablet ve telefon üzerinden yönetebilirsiniz.

Ulaşılabilirlik

Mevcut güvenlik modülleri sayesinde müşterilerinizin özel devre olmaksınız, DSL, mobil vb. bağlantı tiplerinden sunucunuza bağlanmasını sağlayabilirsiniz.

 

Diğer Özelliklerimiz Diğer Özelliklerimiz
Konferans Odaları Sız / Araya Gir / Fısılda Özelliği
Çağrı Grupları Çağrı Geçmişi
Av Listesi Yönlendirme Profilleri
Çağrı Cihazı ve Interkom Agi Scriptleri
BLF(Meşguliyet) Kullanımı Özel Kodlar
BBBT(Beni Bul Beni Takip Et) Özelliği Gelişmiş İstatistik
Çağrı Yönlendirme SIP Debug özelliği (Voip Monitoring)
Sanal Dahili MOH Yayın Özelliği
Özel İstikametler Kısa Numaralar
Zaman Senaryoları Telefon Defteri
Arayan numara Karaliste Çağrı Çekme
Çağrı Kampanyaları Çağrı Tranferi
Sesli Posta REST API
Telefon Provizyonu Click to Call
Pin Kodu ile Arama Web to Call

Perito © 2015 / Tüm Hakları Saklıdır.